Service en support

LCT is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar voor u bereikbaar voor service en support. Onze helpdesk is tijdens kantoortijden geopend van 8.30 tot 17.00 uur. In de avonden, weekenden en feestdagen werken wij met een 24/7 storingsdienst. U kunt ons bellen voor bijvoorbeeld (ver)storingen aan  het systeem. U kunt bij ons ook terecht met vragen over een rapportage of het ondersteunen bij het wisselen van bijvoorbeeld uw kledingpakket.

Service en support

Hoe goed onze systemen ook zijn. Ondersteuning na de verkoop is essentieel. Onze service en support teams helpen de klant met deze after-sales. Behalve dat u als klant tevreden wordt helpen wij u ook het maximale uit onze systemen te halen. De garderobe en kledinguitgifte oplossingen helpen u een logistiek probleem op te lossen. Deze oplossingen moeten gegarandeerd ook kosten besparen. Onze teams helpen u hierbij uw situatie te optimaliseren en problemen of stagnaties te voorkomen.

Customer Support

LCT heeft een eigen customer supportafdeling in Tiel. Op de customer support afdeling zijn een vijftal medewerkers beschikbaar voor helpdeskondersteuning en andere vragen. Samen met u wordt een probleem opgelost of een vraag beantwoord. Dit kan telefonisch of met behulp van remote ondersteuning (VPN). Mocht blijken dat toch een technisch bezoek noodzakelijk is dan is een service engineer stand-by die bij u op locatie de storing komt verhelpen.

Het customer support team verzorgt ook onsite trainingen voor klanten. Hierbij kunt u denken aan een opfriscursus of een training van uw medewerkers voor certificering.

Daarnaast helpen ze intern bij het testen van software releases en het schrijven van handleidingen.

Service- en installatieteam

Het serviceteam bestaat uit 12 engineers die zowel installaties als onderhoud en reparaties uitvoeren. Elke service engineer beschikt over een VCA-certificaat.  Het team wordt goed getraind en beschikt over vele jaren ervaring met onze systemen.

Installaties van onze systemen worden door een team met deelnemers uit alle disciplines voorbereid. Technische tekeningen, ICT aspecten, logistiek en planning zijn de belangrijkste onderwerpen voor een goede voorbereiding. Na de installatie wordt het systeem grondig getest en voorlopig opgeleverd. Bij de daadwerkelijke ingebruikname worden de gebruikers getraind én is een technisch medewerker aanwezig voor de fijnafstelling en de uiteindelijke oplevering.

Wilt u weten wie er bij LCT werkzaam zijn, kijk dan bij onze medewerkers voor meer informatie.

Onderhoudsovereenkomsten

Voor informatie over de verschillende mogelijkheden in onderhoudsovereenkomsten, kunt u contact met ons opnemen.

LCT bedrijfspand